
|
-
bez ramy dolnej, optymalna praca przy samochodzie
-
5 lat gwarancji na śrubę nośną
-
asymetryczne ramiona pozwalaj na swobodne otwieranie
drzwi samochodu
-
2 silniki napę dowe zbudowane w kolumnach
-
cicha praca
-
możliwość podnoszenia samochodów nisko zawieszonych 95mm
-
regulowana wysoko zabudowy podnośnika
-
synchronizacja ramion
-
2.50 SE bardzo długie ramiona (915 - 1890) możliwość
podnoszenia VW LT2, Ford i Mercedes Sprinter
|

Pobierz
prospekt
|

|
-
2 siłowniki hydrauliczne
-
synchronizacja mechaniczna
-
dodatkowe zabezpieczenie mechaniczne
-
listwa zabezpieczająca na łączniku podnośnika
-
bez ramy dolnej, optymalna praca przy samochodzie
-
asymetryczne ramiona pozwalaj na swobodne otwieranie
drzwi samochodu
-
szybkie podnoszenie i opuszczanie
-
dokładne opuszczanie – idealne przy pracach
blacharskich (SPL 3500)
-
opuszczanie w przypadku braku zasilania (SPL 3500)
-
rezerwa mocy przy podnoszeniu ci kich samochodów
-
możliwość pracy poza budynkiem (wykonanie specjalne)
|
*SPL
3500SL
|
SPL
3500 C
|
HDL
5000
|
|
|
|
|
Udźwig [kg] |
3500
|
3500
|
5000
|
Czas podnoszenia [s] |
32
|
32
|
32
|
Maks. Wys. Podnoszenia [mm] |
2095
|
3095
|
2080
|
Min. Wys. Podnoszenia [mm] |
120-165
|
120-165
|
140-220
|
Wysokość całkowita [mm] |
4090
|
4090
|
4020
|
Szerokość całkowita [mm] |
3048
|
3048
|
3670
|
Moc silnika [kW] |
3,0
|
3,0
|
3,0
|
|

Pobierz
prospekt
|
|
|
|
Webmaster: Robert Świderski
|
2001-06-09
| |
|